Första resan till USA var dottern 6 månader och då hade vi med eget babyskydd. Andra resan var hon 1,5 år och då hyrde vi stol. Har för mig att vi därefter alltid har tagit med egen stol därefter då hyrbilsfirmorna tog väldigt bra betalt för hyra av bilstolen. Du har rätt att ta med den gratis på flyget och då var vi alltid säkra på att den fanns. Vet att det var bökigt att få ut rätt stol när hon var 1,5 år och de fick leta ett bra tag. Bara en tanke!Jag hittade en ford edge hos avis med barnstolar för 5k. Det känns som en rätt bra deal
Första resan till USA var dottern 6 månader och då hade vi med eget babyskydd. Andra resan var hon 1,5 år och då hyrde vi stol. Har för mig att vi därefter alltid har tagit med egen stol därefter då hyrbilsfirmorna tog väldigt bra betalt för hyra av bilstolen. Du har rätt att ta med den gratis på flyget och då var vi alltid säkra på att den fanns. Vet att det var bökigt att få ut rätt stol när hon var 1,5 år och de fick leta ett bra tag. Bara en tanke!
ARL!? Var ska du göra där??Nu på nyårsafton drar vi till ARL för vidare färd till Miami igen. En vecka på land, två veckor på Celecrity Cruises...
Ursäkta sent svar, har varit älgjakt hela veckan... Vi brukar leta efter privatannonser numera men har tidigare hyrt via en Svensk familj som har två hus i Sarasota / på Siesta Key. Huset på ön kan rekommenderas varmt. ( Hem )Har du något hus / uthyrare du kan rekommendera?
Vi hyr lägenhet i Hallandale, mellan Ft. Lauderdale och Miami via Vacation rentals in South Florida on beach, Luxury villas Costa del sol, SpainNågon som har några bra boende tips på östkusten, Lauderdale/WPalm Beach för barnfamilj?
Någon som har några bra boende tips på östkusten, Lauderdale/WPalm Beach för barnfamilj?