Senaste nytt

Var i Florida ska man bo på semester med barnfamilj?

Jag hittade en ford edge hos avis med barnstolar för 5k. Det känns som en rätt bra deal
Första resan till USA var dottern 6 månader och då hade vi med eget babyskydd. Andra resan var hon 1,5 år och då hyrde vi stol. Har för mig att vi därefter alltid har tagit med egen stol därefter då hyrbilsfirmorna tog väldigt bra betalt för hyra av bilstolen. Du har rätt att ta med den gratis på flyget och då var vi alltid säkra på att den fanns. Vet att det var bökigt att få ut rätt stol när hon var 1,5 år och de fick leta ett bra tag. Bara en tanke!

Första resan till USA var dottern 6 månader och då hade vi med eget babyskydd. Andra resan var hon 1,5 år och då hyrde vi stol. Har för mig att vi därefter alltid har tagit med egen stol därefter då hyrbilsfirmorna tog väldigt bra betalt för hyra av bilstolen. Du har rätt att ta med den gratis på flyget och då var vi alltid säkra på att den fanns. Vet att det var bökigt att få ut rätt stol när hon var 1,5 år och de fick leta ett bra tag. Bara en tanke!

Vi åker iväg en månad sommaren 2018 till Fort Myers Beach med barn & barnbarn yngsta drygt 1 år. Barnstol under denna tid är 550 kr hos AVIS. Det tycker jag är ett bra pris, istället för att släpa med sig en egen stol.

Vi har hyrt några gånger i FLL via Fort Lauderdale Stays; fortlauderdalestays.com.
Har flera hus och lägenheter, inte billigast men boendena är i absolut topptrim och killarna
som driver firman är superpålitliga och serviceminded.

Någon som har några bra boende tips på östkusten, Lauderdale/WPalm Beach för barnfamilj?
Vi hyr lägenhet i Hallandale, mellan Ft. Lauderdale och Miami via Vacation rentals in South Florida on beach, Luxury villas Costa del sol, Spain

Inget superlyxigt, men du bor direkt på stranden, har en dedikerad parkeringsplats, pool med stolar, etc. Han har flera olika lägenheter i samma byggnad, har alltid varit väldigt lätt att ha att göra med. Betalning via PayPal är aldrig några bekymmer och kommunikationen fungerar utmärkt med honom som uthyrare. Vi har alltid varit väldigt nöjda.

Last edited:
Toppen