Senaste nytt

Var befinner jag mig?

Det är inte en av de gamla hederliga Peramabåtarna som ligger där nere:) Tog en tur med dom från Lombok till Komodo 1994. Vet i 17 om inte det var just i den bukten vi stannade och badade innan vi kom till Komodo:). Ser fö ut att strömma hyfsat i sundet.

Båten där nere heter Mona Lisa som är en liveabord båt för dykning. Strömmarna runt Komodo är helt underbara och riktigt kul att dyka i vlket jag tror att @Sofia kan intyga.:)

Oh yes! Komodo rockar, alltid. Strömmar är skitkul, när man inte själv är ansvarig för andras säkerhet, då är det mindre kul.

Tror minsann att det är läge för en dykresa med folk här från BC.se :)

Precis vad jag satt och tänkte på, Gili Lawa Laut eller Darat ;) jag borde åka nån annanstans i fortsättningen!
Haha....dyksiten (som är som en skål) som är emellan i sundet mellan Laut och Darat är riktigt skoj... "när man blir skjuten som ur en kanon av strömmen";)

Jag kan hålla med om att det finns nog lugnare platser att jobba som DM:)

Haha....dyksiten (som är som en skål) som är emellan i sundet mellan Laut och Darat är riktigt skoj... "när man blir skjuten som ur en kanon av strömmen";)

Antingen Shotgun eller Golden passage, lika roliga båda två men det gäller att man har koll på läget, jobbigt med neråtströmmarna om man inte passar sig...

Kom lige til at tænke på denne tråd da jeg sad og kiggede / redigerede billeder....
Tokyo 01.jpg

Billedet har fået lidt mere kontrast og lidt lys, men det bør ikke være en udfordring for BusinessClass' skarpe hoveder ;) Så hvor er billedet taget?

Jag postar inte i denna tråd för att ni skall gissa och jag vet svaret. Istället är det så att jag behöver hjälp. För 3 år sedan så drack jag några schyssta caipirinha i Sao Paulo. ett av alla ställe jag gick på var en rooftop bar. Jag TROR att den låg nära MASP, men är inte helt säker. Det enda jag har att gå på är dessa bilder! Är det NÅGON som har en aning om var det kan vara. Det var ett hotell om jag inte minns fel.

Attachments

• 20100822296.JPG
    20100822296.JPG
    {memory} MB · Visningar: 232
  • 20100822297.JPG
    20100822297.JPG
    {memory} MB · Visningar: 226
Jag postar inte i denna tråd för att ni skall gissa och jag vet svaret. Istället är det så att jag behöver hjälp. För 3 år sedan så drack jag några schyssta caipirinha i Sao Paulo. ett av alla ställe jag gick på var en rooftop bar. Jag TROR att den låg nära MASP, men är inte helt säker. Det enda jag har att gå på är dessa bilder! Är det NÅGON som har en aning om var det kan vara. Det var ett hotell om jag inte minns fel.

Unique - Skye Bar and restaurant

Toppen