Precis vad jag satt och tänkte på, Gili Lawa Laut eller DaratHelt rätt så är det Komodo man ser framför sig och bilden är tagen från den lilla ön norr om Komodo som heter Lawa Darat.
Haha....dyksiten (som är som en skål) som är emellan i sundet mellan Laut och Darat är riktigt skoj... "när man blir skjuten som ur en kanon av strömmen"Precis vad jag satt och tänkte på, Gili Lawa Laut eller Daratjag borde åka nån annanstans i fortsättningen!
Haha....dyksiten (som är som en skål) som är emellan i sundet mellan Laut och Darat är riktigt skoj... "när man blir skjuten som ur en kanon av strömmen"![]()
Jag postar inte i denna tråd för att ni skall gissa och jag vet svaret. Istället är det så att jag behöver hjälp. För 3 år sedan så drack jag några schyssta caipirinha i Sao Paulo. ett av alla ställe jag gick på var en rooftop bar. Jag TROR att den låg nära MASP, men är inte helt säker. Det enda jag har att gå på är dessa bilder! Är det NÅGON som har en aning om var det kan vara. Det var ett hotell om jag inte minns fel.