Visst är det Åbo :)- Undrar dock alltid varför den finns där
Dr. Miles Expert 12 September 2013 #572 Jag tror att TorbjornMieden och Ozz har inte skrivit något svar om sina bilder än.
TorbjornMieden Medlem 12 September 2013 #573 Timotey skrev: Kan det vara avgångshallen på Arlanda Terminal 5? Klicka för att utvidga... sorry har helt missat att kolla denna tråden.. denna klocka hänger både där i Terminal5 avgång men också i omklädningsrummet i en av SAS hangarer
Timotey skrev: Kan det vara avgångshallen på Arlanda Terminal 5? Klicka för att utvidga... sorry har helt missat att kolla denna tråden.. denna klocka hänger både där i Terminal5 avgång men också i omklädningsrummet i en av SAS hangarer
Ozz Medlem 12 September 2013 #574 Dr. Miles skrev: Jag tror att TorbjornMieden och Ozz har inte skrivit något svar om sina bilder än. Klicka för att utvidga... Ooops, sorry. Phuket Country Club är rätt svar på min bild.
Dr. Miles skrev: Jag tror att TorbjornMieden och Ozz har inte skrivit något svar om sina bilder än. Klicka för att utvidga... Ooops, sorry. Phuket Country Club är rätt svar på min bild.
Dr. Miles Expert 4 Oktober 2013 #576 jol skrev: Var befinner jag mig? Visa bifogad bild 20224 Klicka för att utvidga... Helsingfors?
T taxvalp Medlem 4 Oktober 2013 #577 För att precisera Dr Miles svar ytterligare - det är ju kyrkan på Sveaborg!