och svaret är?
J jol Medlem 27 Augusti 2013 #553 Fredrik Bodin skrev: Var är jag? "COYOTE ALERT" Klicka för att utvidga... San Fransisco?
F Fredrik Bodin Medlem 27 Augusti 2013 #554 jol skrev: San Fransisco? Klicka för att utvidga... Meh! För enkelt! Korrekt - i Golden Gate Park
Dr. Miles Expert 27 Augusti 2013 #557 jol skrev: Visa bifogad bild 19276 Den här då, var befinner jag mig? Klicka för att utvidga... Det ser definitivt ut som ett tempel i Japan. Stora lyktan i bilden tror jag att det som finns i Narita-san utanför Tokyo Narita flygplats.
jol skrev: Visa bifogad bild 19276 Den här då, var befinner jag mig? Klicka för att utvidga... Det ser definitivt ut som ett tempel i Japan. Stora lyktan i bilden tror jag att det som finns i Narita-san utanför Tokyo Narita flygplats.
jumbooze Medlem 27 Augusti 2013 #558 Kan bara hålla med men det är ju iof det enda tempel jag hann med att se Narita express guide.
Ozz Medlem 27 Augusti 2013 #560 Då kommer en bild för alla golfnördar. Vilket klubbhus är det som syns i bakgrunden på hål 18 på denna banan?
Då kommer en bild för alla golfnördar. Vilket klubbhus är det som syns i bakgrunden på hål 18 på denna banan?