Lumpini Park?Dr. Miles skrev:I vilken stad är nog enkelt (tror jag), men i vilken park befinner jag mig?Visa bifogad bild 78455Klicka för att utvidga...
Staden (Bangkok) är rätt men inte parken.Emilio skrev:Lumpini Park?Klicka för att utvidga...
Inte Princess Mother Memorial Park heller.jerk skrev:memorialparkKlicka för att utvidga...
Då får jag lägga till en ledtråd.Emilio skrev:Då blev det svårare. Har inte besökt några parker här ännu, så det skulle bara bli ett vilt gissande.Klicka för att utvidga...
Slagen med en mikrosekund ;-)DavveP skrev:Chatuchak?Klicka för att utvidga...
DavveP skrev:Chatuchak?Klicka för att utvidga...
Ja, för att vara exakt, den heter "Wachirabenchatat Park".Jane Insane skrev:Chatuchak Park?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Vart befinner jag mig?Visa bifogad bild 78465Klicka för att utvidga...
Just nu är jag hemma, men bilden är inte hemifrån. För lite betong på bilden för att vara hemma...Karlssonskan skrev:Hemma?Galet svårt om man inte har stenkollen på dina resor.Klicka för att utvidga...
Trodde någon skulle ha lite koll på denna.palmen skrev:Vart befinner jag mig?Visa bifogad bild 78465Klicka för att utvidga...
Värmdö?palmen skrev:Trodde någon skulle ha lite koll på denna.Ledtråd: Svensk skärgårdKlicka för att utvidga...
Rätt "skärgård", fel ö.rvarttinen skrev:Värmdö?Klicka för att utvidga...
Helt riktigt, eller en bit nedanför ut mot vattnet. Det är in loppets till utö gruvbrygga som är vattnet.Mronebom skrev:Utö Värdshus ?Klicka för att utvidga...