Bilbao?intuition skrev:Var finns denna groteskt fula byggnad som innehåller ett fint museum?Visa bifogad bild 78945Klicka för att utvidga...
Bilbao?intuition skrev:Var finns denna groteskt fula byggnad som innehåller ett fint museum?Visa bifogad bild 78945Klicka för att utvidga...
Karlssonskan skrev:”spelreglernaKlicka för att utvidga...
Nej.Ricci skrev:Bilbao?Klicka för att utvidga...
Hmmm...Karlssonskan skrev:Nänä... Google fusk räknas inte. Läs på ”spelreglerna”.Klicka för att utvidga...
intuition skrev:Nej.En gång i tiden huvudstad i ett kungadöme av öar och centrum för handel, då pärlbandet av öar ger en skyddad seglats mellan två stora nationer.Klicka för att utvidga...
NyfikenGrau skrev:Pärlband av öar mellan två stora nationer tycker jag pekar mot Taiwan eller sydligaste Japan. Får inte riktigt kläm på vad två stora nationer avser nere vid Malacka.Klicka för att utvidga...
NyfikenGrau skrev:Pärlband av öar mellan två stora nationer tycker jag pekar mot Taiwan eller sydligaste Japan. Får inte riktigt kläm på vad två stora nationer avser nere vid Malacka.Klicka för att utvidga...
Nästan omöjligt utan ledtrådar? Och i låg upplösning så det hjälper inte att pixel-peep:a...Homer skrev:I vilken stad finns det här?Visa bifogad bild 78956Klicka för att utvidga...
intuition skrev:Nästan omöjligt utan ledtrådar? Och i låg upplösning så det hjälper inte att pixel-peep:a...Japansk-inspirerat och ganska långt norrut. Om vi är kvar i Japan skulle jag säga Hokkaido i alla fall.Klicka för att utvidga...
Los Angeles?Homer skrev:Det är inte i JapanKlicka för att utvidga...
Är det Albert Kahn Musee et Jardins i Paris?Homer skrev:I vilken stad finns det här?Visa bifogad bild 78956Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Nej och Nej, finns massor av palmer lite längre bort.Klicka för att utvidga...
Är det Kew Gardens?Homer skrev:...och även en kinesisk pagodaKlicka för att utvidga...
Jönsson skrev:Är det Kew Gardens?Klicka för att utvidga...