Davvelavve
Medlem
Mycket glad över att jag avbokade min first first med Air India.
SAS har ingen skuld i detta,Jag försökte påbörja en process hos både SAS och Air India men kom ingenstans hos någon av dem. Som tur har försäkringarna ersatt alla merkostnader och med lite bonus till och med,
Angående 261/2004, är det applicerbart även vid mellanlandningar? Vi ankom i tid till vår destination, alltså Wellington.
Exakt. Jag tvivlar på att det är värt det. Ersättningen från våra försäkringsbolag har stått för en hel del mer än vad utgifterna har gått på, så jag ser oss som lyckligt lottade på den fronten. Sen hade jag helst sett att vi sluppit Delhi-upplevelsen helt såklartSAS har ingen skuld i detta,
Däremot borde du kanske ha rätt mot air india pga nergraderingen/kostnaden.
Men det kommer nog kosta blod/svett/tårar att försöka!
Jag hade gått vidare i livet med lärdomen att aldrig besöka Indien![]()
Hej.Exakt. Jag tvivlar på att det är värt det. Ersättningen från våra försäkringsbolag har stått för en hel del mer än vad utgifterna har gått på, så jag ser oss som lyckligt lottade på den fronten. Sen hade jag helst sett att vi sluppit Delhi-upplevelsen helt såklart![]()
Exakt. Jag tvivlar på att det är värt det. Ersättningen från våra försäkringsbolag har stått för en hel del mer än vad utgifterna har gått på, så jag ser oss som lyckligt lottade på den fronten. Sen hade jag helst sett att vi sluppit Delhi-upplevelsen helt såklart![]()
Visa försäkringarna ersätter ju jablonbelopp och då är det inga konstigheter om man får ut mer än vad kostnaderna är.Ni har ett väldigt specifikt fall som går att identifiera om man ser det här, och är det så att ni har fått för mycket ersättning hade jag nog inte skrivit det i ett publikt forum med risk för återkrav etc.