Ricci
Medlem
Har SAS kvar "Renklämman" nu på någon linje ?
Polarklämma Renkött
Polarklämma Renkött
Selvfølgelig! Jeg var en anelse spydig og sarkastisk (sorry), da jeg er bedre vant på economy. F.eks. svarer Jespers billeder nogenlunde til hvad QR og TK tilbyder gratis i economy i EuropaBorde väl vara en av de nya lådorna från Plus som Jesper har lagt upp bilder på och inte från Go?![]()
Har SAS kvar "Renklämman" nu på någon linje ?
Polarklämma Renkött
Selvfølgelig! Jeg var en anelse spydig og sarkastisk (sorry), da jeg er bedre vant på economy. F.eks. svarer Jespers billeder nogenlunde til hvad QR og TK tilbyder gratis i economy i Europa
Ja, det er svært at forstå. PLUS blev jo markedsført som en slags business i og med det var et alternativt til GO (economy)? DOH og IST er i det store billede vel nærmest/næsten Europa? - der er hverken æbler eller pærer....Prøv lige at checke SAS på SKYTRAX: SAS Scandinavian Airlines Customer Reviews and Ratings | SKYTRAX Det ser ilde ud...... SAS Plus är inte mer än ekonomi. Det verkar vara svårt att förstå.
Ja, det er svært at forstå. PLUS blev jo markedsført som en slags business i og med det var et alternativt til GO (economy)? DOH og IST er i det store billede vel nærmest/næsten Europa? - der er hverken æbler eller pærer....Prøv lige at checke SAS på SKYTRAX: SAS Scandinavian Airlines Customer Reviews and Ratings | SKYTRAX Det ser ilde ud....
OK, Agö - "godt ord igen" som vi siger på dansk! Vi har jo alle stærke følelser for SK og vil gerne at de klarer sig. Hvad er Skandinavien uden SAS....men, jeg lader diskussionen ligge her - håber vi kan tage den verbalt næste gang vi mødes - evt. over en drink i en lounge i CPH - der er jo næsten dit "andet hjem" kan jeg forstå. Hav en søndag (plus-plus) !Que? ......... dina jämförelser haltar betänkligt imo.
OK, Agö - "godt ord igen" som vi siger på dansk! Vi har jo alle stærke følelser for SK og vil gerne at de klarer sig. Hvad er Skandinavien uden SAS....men, jeg lader diskussionen ligge her - håber vi kan tage den verbalt næste gang vi mødes - evt. over en drink i en lounge i CPH - der er jo næsten dit "andet hjem" kan jeg forstå. Hav en søndag (plus-plus) !![]()