Senaste nytt

Vad tycker du om SAS nya loungedesign?

Det är väl dags att lära dem att läsa forumet istället ;) då skulle de nog få en hel del mer information och feedback regelbundet också som en ren bonus :)
Jo absolut. Men du hittar inte en enda person i den åtstramade SAS-organisationen som har tid att läsa allt som skrivs i forumet. Det är baksidan med ett forum.

Det var mest ett tips om ni vill föra fram feedback.

Jo absolut. Men du hittar inte en enda person i den åtstramade SAS-organisationen som har tid att läsa allt som skrivs i forumet. Det är baksidan med ett forum.

Det var mest ett tips om ni vill föra fram feedback.

Jo, jag inser det tyvärr. Men det vore fortfarande bättre om det gick ;)

Jag var inne Scandinavian Lounge på ARN senast för en vecka sedan och gästade en kompis som inte varit där inne på ett bra tag och han riktigt hoppade till: "Oj, vad fint det blivit". Lite samma känsla jag har. Den gamla inredningen skrek IKEA och 90-tal. Den nya känns sober och mer tidlös. Bra jobbat av SAS och byrån!

Jag sitter i BC-hörnan nu på ARN. Jag gillar nya konceptet. Jag gillar det bättre i verklighten än på bilderna. Men, nu ska jag göra det vi på BC.se gör så bra, nämligen gnälla. VARFÖR har man inte en massa eluttag enkelt tillgängliga? Som sagt, jag är i BC-hörnan som består av 6 fåtöljer. Det finns 2 lediga uttag (olika ställen) att stoppa i. Dessa sitter på väggen också. Det är 2014, det är väl inte för mycket begärt att det installeras mycket eluttag i en lounge? Det är ju till o med en försämring mot innan då det iaf fanns några uttag i borden som var här...

Eluttag i möbler har ju till och med börjat flytta sig från hotell och lounger till heminredningsbutikerna.

Toppen