Jacob
Medlem
Nu när jag har facit kan jag säga baserat på bilderna att Osloloungen inte är klar.Super at du finder denne tråd frem Jacob!
Jeg bemærkede også lidt ændringer i loungen i Oslo i onsdags, men kunne ikke finde denne tråd...
Nu när jag har facit kan jag säga baserat på bilderna att Osloloungen inte är klar.Super at du finder denne tråd frem Jacob!
Jeg bemærkede også lidt ændringer i loungen i Oslo i onsdags, men kunne ikke finde denne tråd...
Loungen i Helsingfors verkar också ha fått sig en uppfräschning. De nya sidoborden (med el- och USB-uttag samt SAS-loggan är riktigt snygga och påminner om business-kabinen). Idag hade Helsingfors några flaskor mousserande framme, något som gärna får sprida sig till övriga SAS-lounger.
Jeg har også spottet mousserende på GOT for nogle uger siden.
Glömde säga, har du några åsikter om det nya (färdiga) konceptet, positiva eller negativa? Skriv gärna en kommentar i slutet på artikeln. Det kommer garanterat läsas.Nu finns en artikel om den nya loungedesignen, med lite bilder hur konceptet ser ut när det är klart.
Fortsatt skandinaviskt och olika tempon för olika behov - här är SAS nya loungedesign - BusinessClass.se
Birgitta, som är ansvarig för alla SAS 15 lounger i världen, är väldigt upptagen så jag är oerhört tacksam för att hon ville ta sig tid att förklara hur allt är tänkt. Det kommer även lite andra roliga detaljer kring arbetet med loungerna, men det spar jag till en separat artikel.
Gillar den. Den känns som ett lyft jämfört med de trista möblerna de hade tidigare (som jag tyckte såg ut som något de hittat i fyndhörnan på IKEA).
Det ser super godt ud, specielt på Landvetter fungerer det rigtigt godt. Den nye lounge i Oslo er også super lækker. Faktisk vil jeg gå så langt som at sige at den nye lounge i Oslo er den lækreste når man kun kigger på design og indretning.
Skriv gärna en kommentar i artikeln också. Det är många på SAS som säkert kommer läsa artikeln och som då får värdefull feedback.Klart snyggare med de nya möblerna som nu kommit på plats, men varför har man varit så snål med el uttag? Såg flera, liksom jag, letade plats som hade el uttag både på Arlanda och Oslo.