C
Cristoffer Cedergren
Guest
Vilket bolag är det som sköter loungen egentligen? SPP? Coor? Jag kan kolla med mina kontakter hur upplägget är.
Serveringstillståndet ska vara utställt på SSP ja. (se länk, sök på "lounge".Cristoffer Cedergren skrev:SPP?Klicka för att utvidga...
Aha men Coor sköter städningenAgö skrev:Serveringstillståndet ska vara utställt på SSP ja. (se länk, sök på "lounge".Serveringstillstånd - lista - Sigtuna - solidinfo.seKlicka för att utvidga...
Ikväll serveras det pasta och skinka.Agö skrev:Vad serveras i SAS Gold, ARN, idag?Klicka för att utvidga...
Varför tänkte jag inte på att jag har Dinersbesök kvar att förbruka. Tack för påminnelsen!Johannes skrev:Var potatissallad och lax i GOT sas var inne i Menzies och fick ett litet kallt julbord, lite imponerande. Och de hade GP!Klicka för att utvidga...
Samt färdiggjorda mackor som inte var goda. Pestochock idag. Jag gillar dock skinkan.Chillie skrev:Ikväll serveras det pasta och skinka.Samt potatis- och purjolökssoppa.Klicka för att utvidga...
Ofta pasta tycker jag.Moco skrev:Sitter och fnissar när jag ser detta. SAS måste ju sitta med ett enormt potatislager någonstans (i typ Jönköping), alternativt hedgat prollorna likt flygfotogenet, för det är potatis till allt! Ris, pasta etc. vore ju också gott någon gång ibland, kanske? Jag vet att det är pasta ibland, men oftast är det just potatis.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Ofta pasta tycker jag.Klicka för att utvidga...
Nu har dock pastapennorna med pesto bytts ut mot potatissallad. //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji23.pngMoco skrev:Jag verkar ha en förmåga att flyga på potatisdagarna...Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Nu har dock pastapennorna med pesto bytts ut mot potatissallad.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Vid mina senaste besök i ARN T5 har det i tur och ordning serverats: champinjonsoppa och lax,champinjonsoppa och lax, champinjonsoppa och lax, champinjonsoppa och lax,champinjonsoppa och lax, champinjonsoppa och lax, champinjonsoppa och laxsenaste gången var strax före 11 på morgonen så jag hann plocka åt mig lite filoch flingor innan det plockades bort och champinjonsoppan och laxen dukades fram.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Fruktansvärt trött på lax och pastafjärilar. Variation nu tack.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Pastafjärilar och kyckling i ARN T5 loungen. Är det alltid detta på fredagar eller bara jag som har otur?Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Det är nästan alltid det. Eller lax och pastafjärilar.Klicka för att utvidga...
Moco skrev:Sitter och fnissar när jag ser detta. SAS måste ju sitta med ett enormt potatislager någonstans (i typ Jönköping), alternativt hedgat prollorna likt flygfotogenet, för det är potatis till allt! Ris, pasta etc. vore ju också gott någon gång ibland, kanske? Jag vet att det är pasta ibland, men oftast är det just potatis.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Ofta pasta tycker jag.Klicka för att utvidga...
olo skrev:Jag fick förklarat för mig av loungepersonalen på Landvetter att de kör veckomenyer och byter varje fredag. Om åtgången varit hög kan det hända att bytet sker redan på torsdagen. Däremot soppan byter de ut oftare.Klicka för att utvidga...
Även om innehållet i den här tråden är lite enformigt, så är jag glad att den finns. Så fint med BC!Agö skrev:Idag serveras i Gold CPH exakt samma mat som igår på Gold ARN T5 (skinka, pastapennor med pesto). Tur att man inte reser alltför ofta.Klicka för att utvidga...