Senaste nytt

Vad serveras i SAS Loungen idag?

Imorse var det en sjukt spännande frukost på ARN T5.
Ostskivor
Skivkskivor
Hela ägg
Paprikaskivor
Osv.

Har det någonsin varit något annat ?
Börjar bli lite trött på det, skulle de inte kunna go crazy någon gång och exempelvis åtminstone ha salami etc.?
Jo det varieras friskt, i lördags var skinkan utbytt mot kalkon!
Undrar varför man har tagit bort leverpastejen med smörgåsgurka.

Va, skinka utbytt mot kalkon... Att det inte gick ut ett sas mail om det...

Nä inte speciellt kul kanske bara att jag börjar bli rätt trött på just "exakt" samma utbud varje jävla morgon oavsett var man startar...

Imorse var det en sjukt spännande frukost på ARN T5.
Ostskivor
Skivkskivor
Hela ägg
Paprikaskivor
Osv.

Har det någonsin varit något annat ?
Börjar bli lite trött på det, skulle de inte kunna go crazy någon gång och exempelvis åtminstone ha salami etc.?
Jo, variationen består i att ibland så är det ägghalvor....

Idag serveras det faktiskt julskinka och inlagd sill i T5 gold! (och köttbullar och lax och något mer).

Ovanligt mycket att välja på, och faktiskt helt ok nivå på dem. En trevlig överraskning!
Men ingen passande mikrobryggd välhumlad svenskproducerad mörk julale till det antar jag.

Då kanske SAS gold är värd ett besök imorgon? Jag funderade på ett premiärbesökbi Aurora för variationens skull.

Idag på Landvetter serveras samma potatissallad som på CPH i måndags, fast nu utan kyckling. Tråkigt värre...
Vände i dörren och gick till Menzies istället men det hade jag inte mycket för. De slutade med middagsmaten kl 18!
Så nu är jag tillbaka hos SAS och äter potatissallad. Hade jag haft mer tid hade jag utforskat avgångshallen...

Toppen