Det lät gott. Tycker CPH generellt har bra sallader. Och väldigt danskt att ha bacon till.I CPH är det idag tema sallad. På menyn står
Pastasallad med paprika
Quinoasalad med aprikos
Potatissallad med rödlök
Grönsallad
Till alla fyra salladerna finns ett stort tråg med stekt bacon som man kan strössla över salladen efter behag.
Testade alla fyra. Quinoa med aprikos var lite för sött för mig, men de andra var bra. Bacon lyfter nästan alla rätter.Det lät gott. Tycker CPH generellt har bra sallader. Och väldigt danskt att ha bacon till.![]()
Sen bytte dom till vegetariska köttbullar.Testade alla fyra. Quinoa med aprikos var lite för sött för mig, men de andra var bra. Bacon lyfter nästan alla rätter.
På Landvetter idag har SAS gått ”all in” (ja, det är ett relativt mått):
Grillad kyckling
Tonfisksallad
Rostbiff
Gulasch med kött
Vet inte när jag var här senast och det fanns mer än 1 köttalternativ, om ens något.
SAS har 6/7 lounger, tror ingen här känner din far tillräckligt bra för att veta var han befinner sig.Min far hävdar att det var varm mat tidigare idag. Ej fått svar än om exakt vad som serverades.
Rätt gissat!SAS har 6/7 lounger, tror ingen här känner din far tillräckligt bra för att veta var han befinner sig.
Tänker att det inte är cafe loungen i Trondheim, så då har vi 16,6% chans att lista ut var din pappa är någonstans!
Jag gissar på Arlanda!
Vid 13 tiden tar det fram mat (vet inte om det även är på söndagar)Min far hävdar att det var varm mat tidigare idag. Ej fått svar än om exakt vad som serverades.