EkstromChris
Medlem
37-årig IT-arkitekt från Uppsala. Jobbade tidigare för Högkvarteret i Försvarsmakten, där det blev en rätt stor mängd resor. Mycket möten med EU och NATO, så Bryssel var lite av en standarddestination. Men har väl även fått smaka på mer exotiska destinationer, så som Afghanistan och några USA-resor. Resepolicyn var tyvärr bara economy, så någon hysterisk mängd poäng blev det aldrig - trots många resor.
Arbetar nu som konsult i försvarsindustrin. Blir fortfarande lite resor i form av konferenser och andra möten inom industrin. Men i.o.m. att jag är ganska nybliven pappa så passar det faktiskt mitt liv ganska bra (även om jag nästan alltid längtar efter att få sätta mig på ett flyg någonstans).
Privat reser jag gärna till Italien. Ett år utan 1-2 trippar till Milano och Rom är ett bortkastat år. Blir även lite weekends på andra platser i Europa. Paris är planerat med vännerna nu över nyår.
Flyger i princip bara SAS. Men nu efter jag har hittat det här forumet så börjar man ju få spännande idéer
Ser fram emot att få göra min första tripp i First någon gång under 2014 (varför inte en liten tripp till Hong Kong kanske?). Så jag har reggat mig för USDM - och letar naturligtvis efter reflexvästar 
Arbetar nu som konsult i försvarsindustrin. Blir fortfarande lite resor i form av konferenser och andra möten inom industrin. Men i.o.m. att jag är ganska nybliven pappa så passar det faktiskt mitt liv ganska bra (även om jag nästan alltid längtar efter att få sätta mig på ett flyg någonstans).
Privat reser jag gärna till Italien. Ett år utan 1-2 trippar till Milano och Rom är ett bortkastat år. Blir även lite weekends på andra platser i Europa. Paris är planerat med vännerna nu över nyår.
Flyger i princip bara SAS. Men nu efter jag har hittat det här forumet så börjar man ju få spännande idéer