iRobert
Medlem
30+ år, född, uppvuxen & boende i Göteborg. Jobbar sedan c:a ett år tillbaka för ett större amerikanskt företag som Sys Admin för vårt CRM-system (Salesforce.) Bygger, supporterar, utbildar och till viss del även analyserar lite grann mest hela dagarna här från vårt HQ. När jag inte jobbar glider jag gärna in en sväng här och bättrar på min "resenärs-awareness."
Mer viktigt nu än någonsin då det blir en del resdagar sedan dotterbolag finns utspridda över hela världen. Fortfarande rätt grön, men det har ändock blivit en del resor inom Europa hittills, och med fler kontor på G runt om i världen kan vintern/våren blir riktigt skoj..
Aldrig haft någon status inom ngt flygbolag tidigare men är nu EBS. Har en longhaul inbokad om en dryg vecka och skulle OT gå igenom där åt bägge håll (nog ingen större chans) så är jag bara det kända håret ifrån EBG status. Säkert inget märkvärdigt för de flesta här, men jag skulle bli jäkligt nöjd! I synnerhet då med tanke på vad som kanske väntar. Om inte annat trycks kanske en liten Mileage Run in i schemat inför sista November.
Har fortfarande ingen Businessclass.se tag på min väska, något som retar mig lite. Hur skall ni gott folk känna igen mig?
Aldrig haft någon status inom ngt flygbolag tidigare men är nu EBS. Har en longhaul inbokad om en dryg vecka och skulle OT gå igenom där åt bägge håll (nog ingen större chans) så är jag bara det kända håret ifrån EBG status. Säkert inget märkvärdigt för de flesta här, men jag skulle bli jäkligt nöjd! I synnerhet då med tanke på vad som kanske väntar. Om inte annat trycks kanske en liten Mileage Run in i schemat inför sista November.
Har fortfarande ingen Businessclass.se tag på min väska, något som retar mig lite. Hur skall ni gott folk känna igen mig?