Senaste nytt

Vad har ni för erfarenheter av att flyga United?

Nej, min bror tipsade om sömnpiller så man sover gott hela vägen istället haha

Lite omdiskuterat här huruvida det är bra eller dåligt att ta sömnpiller ombord. Om du tänker göra det, se till att du iaf testa dessa hemma först, så du vet att du inte reagerar konstigt på dem. Själv undviker jag sömnpiller ombord. Har numera dock med mig några stycken ifall att jag måste ha hjälp att fixa en tidsomställning snabbt. (Har dock inte behövts än!)

Fö bör du ta en titt på hur multicitat-funktionen fungerar. Det är bättre att skriva ett samlat inlägg än flera direkt efter varandra.

Lite omdiskuterat här huruvida det är bra eller dåligt att ta sömnpiller ombord. Om du tänker göra det, se till att du iaf testa dessa hemma först, så du vet att du inte reagerar konstigt på dem. Själv undviker jag sömnpiller ombord. Har numera dock med mig några stycken ifall att jag måste ha hjälp att fixa en tidsomställning snabbt. (Har dock inte behövts än!)

Fö bör du ta en titt på hur multicitat-funktionen fungerar. Det är bättre att skriva ett samlat inlägg än flera direkt efter varandra.
Ja farbror polisen, jag vet ;)

Sundaen är en av de främsta anledningarna att flyga med UA. Glass med kolasås är aldrig godare än på ett flygplan.

• Gilla
Reactions: Gus
Ja, på United hemsida gick det fint. Sen får vi se hur lång tid det tar att få Eurobonusen....
Hade problem att lägga in Eurobonus i förväg men när jag gjorde incheckningen gick det utmärkt att få dit detta. Flög ekonomi och boardinggruppen ändrades direkt till nr 1. Poängen kom efter två dagar. 550 för ekonomi inrikes USA så det är inte så hög utdelning. Flygningen i ekonomi är inte mycket att skriva reseberättelse om :) . Fick en tämligen ny Boeing 739 på utvägen och en äldre 738 på returen. Funkade för 3 timmars flygning. Flygvärden var lite sarkastisk på utvägen och gick runt med snacksboxar och frågade "does anybody wants to buy snacks, that we used to give away for free".

Glassfrågan är viktig.. borde finnas här bland information om mat ombord inrikes First:
North American Premium Cabin Dining Menu | United Airlines

Här är en måltid i Domestic First med United. Väldigt enkel och smaklöst men sen kommer glassen.

image.jpg

Hade problem att lägga in Eurobonus i förväg men när jag gjorde incheckningen gick det utmärkt att få dit detta. Flög ekonomi och boardinggruppen ändrades direkt till nr 1. Poängen kom efter två dagar. 550 för ekonomi inrikes USA så det är inte så hög utdelning. Flygningen i ekonomi är inte mycket att skriva reseberättelse om :) . Fick en tämligen ny Boeing 739 på utvägen och en äldre 738 på returen. Funkade för 3 timmars flygning. Flygvärden var lite sarkastisk på utvägen och gick runt med snacksboxar och frågade "does anybody wants to buy snacks, that we used to give away for free".

Därför man flyger business, då boostar man kontot rejält :rolleyes:

image.jpg

Kapar min egen tråd från förra året... Gårdagen var en fantastisk flygdag. Austrian levererade till Chicago som ni kan läsa om i en annan tråd. Sedan på det en väldigt bra flygning med United i First till San Diego, med en sprillans ny 737-900ER. Vänlig och trevlig service av ett par erfarna damer, god mat och allting flöt på bra. Tom 20 min tidiga! Skilnaden med AA domestic First som jag testade för två veckor sedan är ju minimal.

Obligatoriska matbilder:

dac45183b4eddeb212a8469810ffae0b.jpg
9195bb614d915b0c334bacca688a5761.jpg

Toppen