Haha, den är faktiskt diskret pga svart krans och roseguldet smälter in bra. Sky-Dwellern däremot...Verkligen diskret med allt guld![]()
Haha, den är faktiskt diskret pga svart krans och roseguldet smälter in bra. Sky-Dwellern däremot...Verkligen diskret med allt guld![]()
Riktig skönhet. Jag fick samtal från AD om en 226659 i somras men fegade ur. Ångrar mig nu.Hämtade upp denna idag, min första oysterflex. Känns mkt bekväm.
Perfekt timing med dubbla poäng-helgen Visa bifogad bild 133881
Ja den är tjusig - ville ha 40mm på YM men sen, efter jag beställt, kom just 226659 med "falcon's eye"-urtavlan vilken är riktigt fin.Riktig skönhet. Jag fick samtal från AD om en 226659 i somras men fegade ur. Ångrar mig nu.
Sedär har vi Hulken! Eftersom du nämner väntan så antar jag att du har köpt nytt?Efter ca 10 månaders väntan Riktigt kul att äntligen få den och gillar den nya ljusare nyansen av grön.
Omega Railmaster med tanke på användarnamnet?Armbandsur är fel.
Man har minst två på sig
Dagligdags kör jag IWC, Breitiling, Apple Watch, Fenix 6 eller Omega. Oftast de två som är drivna av batteri
Ja exakt (eller ska vi bara petiga så är Hulken föregångaren som även hade grön urtavla - denna är Starbucks eller Cermit)Sedär har vi Hulken! Eftersom du nämner väntan så antar jag att du har köpt nytt?
Nä faktiskt inte.Omega Railmaster med tanke på användarnamnet?