Har också haft det på några KLM/AF flighter i Europa. Fått ett SkyPriority boardingkort med fast track och zone 2 boarding tack vare EBG. Men sen gick poängen till FB. Lite udda. Har dock inte orkat bry mig. Skall undvika att gå in på KLM/AF nästa gång och se vad som händer.Ser ut som man se upp lite med poängkrediteringen i ST.
Trots att jag har haft mitt EBD nummer på min bokning BCN-AMS-GOT så har poängen gått till FB för att jag checkat in inloggad på FB. Likväl har jag kommit in på lounger så det är en riktigt udda kombo.
Svarar mig själv. Fråga AirFrance i whatsapp. Ok att checka in en väska.Ska flyga med KLM eller Air France longhaul inom kort. Tänkte ta billigaste premium comfort säte där inget incheckad bagage ingår och sätesval vid checkin. Är eurobonus gold.
Vad jag läst mig till kan jag checka in en väska och inte välja säte före check-in. Nån som har någon annan erfarenhet?
Precis, exakt hur applicerbart det är på SAS kan diskuteras, men det bör vara obligatorisk läsning för de som hävdar att Eurobonus inklusive alla upparbetade kortsamarbeten kommer brännas ner till marken vid en framtida integration med Flying Blue...För er som inte kan läsa SvD så handlar artikeln om att (amerikanska) flygbolag tjänar pengarna på lojalitetsprogrammen (via tex kreditkorten) förvisso pratar SvD enbart om de amerikanska bolagen så frågan är hur applicerbart det är på tex SAS
Precis, exakt hur applicerbart det är på SAS kan diskuteras, men det bör vara obligatorisk läsning för de som hävdar att Eurobonus inklusive alla upparbetade kortsamarbeten kommer brännas ner till marken vid en framtida integration med Flying Blue...
Precis. Vilket är min poäng.Ingenting kommer vara kvar av nostalgiska skäl, det kan du vara tämligen säker på. Det som är bäst för koncernen som helhet kommer vara det som implementeras.