Samma sak gäller även i Hong Kong, Singapore och Malaysia.
Avskyr UK uttagen som man måste slå på. Och som personalen slår av. Idioti som jag faktiskt bara råkat på i UK. Kanske samma snille som kom på de utanpåliggande rören...
Avskyr UK uttagen som man måste slå på. Och som personalen slår av. Idioti som jag faktiskt bara råkat på i UK. Kanske samma snille som kom på de utanpåliggande rören...
Fanns det ingen pall eller stol?Många stör sig ju på bristen på eluttag vid sängen. Här har man inte det problemet, men istället har man ett mycket dummare problem...
Visa bifogad bild 76198
Jo, men den sitter jag på för att jobba vid skrivbordet...Fanns det ingen pall eller stol?
Du behöver bara resa över till Danmark så har de samma system att du måste ” slå på” eluttaget.Avskyr UK uttagen som man måste slå på. Och som personalen slår av. Idioti som jag faktiskt bara råkat på i UK. Kanske samma snille som kom på de utanpåliggande rören...
Det måste jag ha förträngtDu behöver bara resa över till Danmark så har de samma system att du måste ” slå på” eluttaget.
Mig veterligen finns det på alla ställen som har en väggstickkontakt en liten strömbrytare bredvid.Det måste jag ha förträngteller är det inte på alla hotell? Bor dock nästan bara på Radisson i Köpenhamn, så min erfarenhet där är ju rätt snäv
![]()