Har redan testat, brukar hämta kvittona där. Men för Pop är de inte lika villiga att lämna ut.
Så det ligger något i taxibranschens gnäll på att det är svarttaxi???
Har redan testat, brukar hämta kvittona där. Men för Pop är de inte lika villiga att lämna ut.
De brukar väl gnälla på att allt uber är svarttaxi? Det är ju väldigt stor skillnad på pop och de andra nivåerna. Och dessutom betyder de olika saker i olika länder, allt för att förvirra.Så det ligger något i taxibranschens gnäll på att det är svarttaxi???![]()
Hmmm.. jag får upp kvitton för alla mina pop-resor. Dock är det inte ett ftg-konto utan gör utläggen privat som jag sedan betalar tillbaka till mig själv... Livet går väl ändå ut på att samla poäng ju ?Har redan testat, brukar hämta kvittona där. Men för Pop är de inte lika villiga att lämna ut.
Visa bifogad bild 37392
Jag gör likadant, men några kvitton får jag inte...Hmmm.. jag får upp kvitton för alla mina pop-resor. Dock är det inte ett ftg-konto utan gör utläggen privat som jag sedan betalar tillbaka till mig själv... Livet går väl ändå ut på att samla poäng ju ?![]()