banditan
Medlem
Man har ju inte så stort val, eftersom tjej/damkläder sällan är utrustade med (bra) fickor.....Hon har väl allt i handväskan, som många andra kvinnor.![]()
Man har ju inte så stort val, eftersom tjej/damkläder sällan är utrustade med (bra) fickor.....Hon har väl allt i handväskan, som många andra kvinnor.![]()
Du får börja med cargo pants.Man har ju inte så stort val, eftersom tjej/damkläder sällan är utrustade med (bra) fickor.....
Hon har väl allt i handväskan, som många andra kvinnor.![]()
Hon har väl allt i handväskan, som många andra kvinnor.![]()
Nja, vi har åkt en del på helgresor där jag "kräver" att vi åker bara med handbagage
De har jag i en större ziplockpåse i handbagaget; borde kanske lyfta ur den också. Snart är allt i handbagaget uppe till allmän beskådanInte ha för mycket sladdar och laddare i dataväskan, har blivit vanligare och vanligare att få väskan "omkörd" genomrptad eller vänd ut och in på sistone... har två mobila kontor i den..
ska nog börja ha en påse med en del av de "tyngre" grejorna som går att lyfta ut i förebyggade syfte.
Jag har mina laddare i en av SAS tygnecessärer, de som man får i businessclass. Passar bra till mina laddare för datorn, mobilen, ipad och eventuellt annat också. Smidigt att ha alla kablar på ett ställe.ska nog börja ha en påse med en del av de "tyngre" grejorna som går att lyfta ut i förebyggade syfte.
Samma här! Dom från Filippa K är dessutom kanske stiligaJag har mina laddare i en av SAS tygnecessärer, de som man får i businessclass. Passar bra till mina laddare för datorn, mobilen, ipad och eventuellt annat också. Smidigt att ha alla kablar på ett ställe.