Senaste nytt

Värvningsbonus / kampanj - SAS American Express Elite

Jag gjorde en efteranmälning av rekryteringsbonus den 7/6, ca en vecka senare fick min "tipsare" sin bonus. Jag har dock ännu inte fått mina bonuspoäng trots ett par påstötningar. Skall ringa AmEx igen efter midsommar, får se hur det går då ... :confused:

Du måste spendera 20k de första 3 månaderna för att få dina 18k p. De 20k poängen som är statusgrundande ska du få på en gång.

Jag gjorde en efteranmälning av rekryteringsbonus den 7/6, ca en vecka senare fick min "tipsare" sin bonus. Jag har dock ännu inte fått mina bonuspoäng trots ett par påstötningar. Skall ringa AmEx igen efter midsommar, får se hur det går då ... :confused:

Har du handlat med kortet då?
Elite har krav på 20 000 kr inom 3 månader och premium 15000 kr.

Nu var ju jag dum nog att skaffa ett utan att varit inne här och läst innan. Har kortet men inte aktiverat det än då jag fått ett EBS ist för EBG. Skall ringa kundtjänst för att klara upp med nytt kort. Finns det någon chans att man kan lägga till sin kamrat som värvade en i efterhand? Isf gärna PM då jag uttrycker intresse för det :)

Nu var ju jag dum nog att skaffa ett utan att varit inne här och läst innan. Har kortet men inte aktiverat det än då jag fått ett EBS ist för EBG. Skall ringa kundtjänst för att klara upp med nytt kort. Finns det någon chans att man kan lägga till sin kamrat som värvade en i efterhand? Isf gärna PM då jag uttrycker intresse för det :)
Du har PM

Har du handlat med kortet då?
Elite har krav på 20 000 kr inom 3 månader och premium 15000 kr.
Jepp, har en spend på ca 95tkr så det är inte problemet. Jag pratade med AmEx kundtjänst idag och de hade tydligen registrerat fel konto nr eller något. Blev lovad att poängen skulle komma om några dagar, får se hur det ser ut i början på nästa veckan.

Jag har idag ett SAS Amex Premium men funderar på att byta till SAS Amex Elite för att nå EB GOLD.
Kan man på något sätt komma åt värvningsbonusen ?

Toppen