Buffy
Medlem
Nä ingen värvning för henne om hon inte har eget kort.Tänkta ansöka om Amex Elite, men innan en snabb fråga: om jag skal använda ett extrakort för min fru, kan jag själva värva henne och ger det bonus?
Nä ingen värvning för henne om hon inte har eget kort.Tänkta ansöka om Amex Elite, men innan en snabb fråga: om jag skal använda ett extrakort för min fru, kan jag själva värva henne och ger det bonus?
Du har PM.Tänkta ansöka om Amex Elite, men innan en snabb fråga: om jag skal använda ett extrakort för min fru, kan jag själva värva henne och ger det bonus?
Nej du får ingen bonus om hon bara ska ha ett extrakort. Om hon skaffar eget kort så kan du värva henne. Jag värvar gärna digTänkta ansöka om Amex Elite, men innan en snabb fråga: om jag skal använda ett extrakort för min fru, kan jag själva värva henne och ger det bonus?
En fråga til - ni som har Elite, är ni nöjda?![]()
Som villkor till Elite card står det att man inte ska ha privat Amex-kort sedan tidigare. Jag har ett grönt Amex corporate card via företaget. Räknas det som att jag redan har ett Amex kort eller kan jag ta del erbjudandena om jag ansöker? Nån som vet?