Senaste nytt

Värvningsbonus / kampanj - SAS American Express Elite

Problemet är att jag har två stora betalningar som jag tänkte tjäna lite poäng på, men dom kan ju inte ligga och vänta hur länge som helst.

Gör så att du ringer dom på måndag, 0771-294620 (0800-2000) och ange referensnumret du fick i mailet du fick innan det gjordes en kreditupplysning. De ska kunna se hur det går i ärendet.

Gör så att du ringer dom på måndag, 0771-294620 (0800-2000) och ange referensnumret du fick i mailet du fick innan det gjordes en kreditupplysning. De ska kunna se hur det går i ärendet.
Negative. Har inte fått något mail. Jag ansökte ju på vanlig blankett pga sas-värvning. Angav mailadress där, men har som sagt inte hört ett ljud sen jag skickade in den.

Problemet är att jag har två stora betalningar som jag tänkte tjäna lite poäng på, men dom kan ju inte ligga och vänta hur länge som helst.
Förvänta dig att processen kan ta cirka en månad från ansökan till kort i handen. Det tog cirka 2 veckor efter att baspoängen var på mitt konto innan jag fick kortet. Amex är brutalt sega

Toppen