Senaste nytt

Värt att skaffa SAS Eurobonus Mastercard?

Ni som haft kortet en längre tid, när brukar poängen trilla in på sas? På hemsidan står det att poängen finns på kontot andra vardagen varje månad. Införskaffade kortet när sas firade jubileum. Kontaktade saseurobonusmastercard som säger att poängen förs över den 10e och att bryt datumet är den 2a vardagen varje månad. Något som inte framgår via hemsidan och jag tolkar deras info annorlunda. Någon av er som kan säga hur det ligger till?

Ni som haft kortet en längre tid, när brukar poängen trilla in på sas? På hemsidan står det att poängen finns på kontot andra vardagen varje månad. Införskaffade kortet när sas firade jubileum. Kontaktade saseurobonusmastercard som säger att poängen förs över den 10e och att bryt datumet är den 2a vardagen varje månad. Något som inte framgår via hemsidan och jag tolkar deras info annorlunda. Någon av er som kan säga hur det ligger till?

Ungefär runt den 5-8 brukar de dyka upp. Har inte kommit än denna månad för mig men räknar med att de kommer under veckan eller möjligen på måndag.

Jag har tidigare fått mina poäng runt 2'a-4'e i månaden. Eller dom är iallafall registrerade då.
Inget denna månad dock..

Jag minns att när jag skaffade för kortet för ~1½ år sedan så tog det extra lång tid innan de första poängen dök upp.

Jag akaffade SAS Eurobonus MC i slutet augusti så nu ska första poänginsättningen ske... Nu är vi tre som väntar på månadens belöning.

Toppen