Du kan nog söka/höja på deras hemsida när du fått kortet
G Golfkillen Medlem 23 Juni 2016 #84 Pingus skrev: Som alltid med MC, AX og DC. Klicka för att utvidga... Jag är inte helt med på förkortningarna, men jag gissar att du menar Mastercard med MC? Mastercard har väl inte alltid uttagsavgift? Jag har ett Mastercard via Sparbanken och jag betalar inte någon uttagsavgift.
Pingus skrev: Som alltid med MC, AX og DC. Klicka för att utvidga... Jag är inte helt med på förkortningarna, men jag gissar att du menar Mastercard med MC? Mastercard har väl inte alltid uttagsavgift? Jag har ett Mastercard via Sparbanken och jag betalar inte någon uttagsavgift.
WTP Medlem 5 Juli 2016 #85 Lånar tråden för att se om det är ngn mer som har fått följande meddelande:
WTP Medlem 5 Juli 2016 #87 Då ska jag lägga till att jag har några dubbla transaktioner. Undrar hur de gör nu när de skickar fakturan...
Då ska jag lägga till att jag har några dubbla transaktioner. Undrar hur de gör nu när de skickar fakturan...
dino_81 Medlem 6 Juli 2016 #89 Råkade också ut för dubbla transaktioner, detta för för den 29:e juni. Idag är det korrigerat. Snabbt och smidigt hanterat SEB tycker jag.
Råkade också ut för dubbla transaktioner, detta för för den 29:e juni. Idag är det korrigerat. Snabbt och smidigt hanterat SEB tycker jag.
G gneken Medlem 18 Juli 2016 #90 Såja, nu fixade jag SAS MC då det kändes bra att få bonus på något vis då man handlar. Min fråga är, hur lång tid tog det innan ni fick SMSet för att välja pinkod? Samt hur lång tid tog det att få kortet efter att ni valt pinkod?
Såja, nu fixade jag SAS MC då det kändes bra att få bonus på något vis då man handlar. Min fråga är, hur lång tid tog det innan ni fick SMSet för att välja pinkod? Samt hur lång tid tog det att få kortet efter att ni valt pinkod?