Senaste nytt

Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com

När jag söker på Travelhacks efter *A-biljetter och har med DUS i sökningen så finns det aldrig några platser: "Sorry, no business class seats found"
Söker jag på DUS - NRT 2020-04-24 finns det inga platser
Söker jag på FRA - NRT 2020-04-24 finns det platser via DUS: ARN-FRA-DUS-NRT

Söker jag hos SAS på *A-sidan och så får jag alltid ett felmeddelande när DUS är med
Jag har provat med DUS-NRT och ARN-DUS, båda ger felmeddelande. Söker jag på t.ex. ARN-NRT så kan jag få upp ARN-FRA-DUS-NRT.
Det verkar vara problem hos SAS när det gäller DUS.
Har någon annan sett detta?
Låter som married segments. Dvs dom vill sälja säten från FRA till NRT men inte den DUS. Ganska vanligt förekommande.

Kan man køre flysasclient.exe med parametre så den returnerer et resultat?
Alså køre en samlet kommando og få et resultat i modsætning til at køre flysasclient.exe i console mode

Kan man køre flysasclient.exe med parametre så den returnerer et resultat?
Alså køre en samlet kommando og få et resultat i modsætning til at køre flysasclient.exe i console mode
Nej, men jag kan lägga till det. Tycker du att att programmet bör avslutas efter att ha kört kommandot eller stanna kvar i inputläge?

• Gilla
Reactions: ekf
hmm.. det ser ud til der er en bug i rutinen...
søger på CPH EWR 2019-10-16 1 1 1
resultatet stemmer ikke med SAS
real time search finder 2BUS men SAS har ingen

upload_2019-6-14_17-42-57.png

upload_2019-6-14_17-43-31.png

real time search er ganske bra! men spekulerer på om plus også vil komme som resultat? i dag er det kun Bus og Eco
Jag visar all tillgång som finns. SAS system stödjer inte premiumekonomi eller första klass.

Edit: Realtidssöket söker alltså star alliance-biljetter och där visas aldrig Plus

Last edited:
Toppen