Mitt program kan fortfarande "läsa" historiken. Har de ändrat tillbaka?de har byttnamn på "description" till "description1".
Mitt program kan fortfarande "läsa" historiken. Har de ändrat tillbaka?de har byttnamn på "description" till "description1".
Nix. Jag misstänker att det är A/B då antagligen.Mitt program kan fortfarande "läsa" historiken. Har de ändrat tillbaka?
Det finns dessutom en "description2" ibland... T.ex:Pah. Korrigerear mig själv. Hittade det på 30 sek -- de har bytt namn på "description" till "description1".
Dessutom verkar vissa transaktioner ha bytt text. Flera gånger om :/
Nja, det är ju lite modigt utan att kontrollera att klienten förstår båda svaren. Kanske hellre så att ni sätter referer eller andra huvuden som gör att servern tror att ni kan tolka senaste versionen av respons.Jag misstänker att det är A/B då antagligen.
Kan vara. Jag noterar att t.ex. Android-appen uppenbarligen anävnder det nya APIet men bara visar description1. Den visar nämligen bara "Zurich-Arlanda" numera, varken flightnummer eller flygbolag. Webbsiten däremot verkar använda det nya APIet och faktiskt visa båda raderna.Nja, det är ju lite modigt utan att kontrollera att klienten förstår båda svaren. Kanske hellre så att ni sätter referer eller andra huvuden som gör att servern tror att ni kan tolka senaste versionen av respons.
Edit: Jag får också nya versionen i chrome, men gamla i min konsollapp. Förmodligen beroende på något värde i huvudet.
Coolt, dela gärna med dig om du kommer på vilka headers som påverkar. Jag misstänker referer.Ska ta och fixa till ebcrawler ikväll förhoppningsvis, så den kan hantera båda samtidigt.
Jag tog den enkla utvägen och parse:ar helt enkelt båda formatenCoolt, dela gärna med dig om du kommer på vilka headers som påverkar. Jag misstänker referer.
Android-appen? Finns den en app för Eurobonus? Vad heter den? I SAS officiella app så finns det väl ingen sådan info?Kan vara. Jag noterar att t.ex. Android-appen...
Vanliga sas appen. Går du in under eurobonus och listar transaktioner ser du att det är nya formatet men bara en av de två raderna som är med. Det står tex inte längre vilket flygbolag man tjänat in på, eller vilken bokningsklass.Android-appen? Finns den en app för Eurobonus? Vad heter den? I SAS officiella app så finns det väl ingen sådan info?
Aha, man skulle klicka på "ME" först... Inte helt solklart. Lite off topic, men funktionen "Where to earn points" är ju inte så dum! Att hitta fysiska butiker där man kan tjäna poäng på deras vanliga webbsida är ju inte direkt användarvänligt. (Nu vet jag var jag ska handla semlor imorgon!Vanliga sas appen.