Senaste nytt

Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com

@LHS går du info om equipment som svar i sin förfrågan. Skulle du vilja lista det isåfall, kanske som en hover/mouseover på flightnumret?
Så, ny version nu med detta och en del andra ändringar. Man kan nu sätta maximalt antal segment vilket underlättar om man letar ex SQ21/22 (finns en del i mars/april). Länken "next period" hoppar fram 7/14 dagar.

Star alliance award search - Travel hacks

Och ytterligare en version. Om inte snyggt så ska det i alla fall vara användbart i mobil nu. Säg till om ni saknar någon funktionalitet.

Ligger som "mouseover" sedan igår, vilket förvisso inte är så användbart på mobil. Jag skulle kunna göra en variant där mer info skrivs ut. Resultatet är för det mesta ganska kort så man kan kanske kosta på sig två rader info per träff.
Ahhh jag har bara provat via mobilen. Du kanske kan ha det som en opt-in (checkbox) om man vill lista equipment annars?

ping @LSH

Skärmavbild 2019-03-04 kl. 22.19.17.png

När jag söker på Travelhacks efter *A-biljetter och har med DUS i sökningen så finns det aldrig några platser: "Sorry, no business class seats found"
Söker jag på DUS - NRT 2020-04-24 finns det inga platser
Söker jag på FRA - NRT 2020-04-24 finns det platser via DUS: ARN-FRA-DUS-NRT

Söker jag hos SAS på *A-sidan och så får jag alltid ett felmeddelande när DUS är med
Jag har provat med DUS-NRT och ARN-DUS, båda ger felmeddelande. Söker jag på t.ex. ARN-NRT så kan jag få upp ARN-FRA-DUS-NRT.
Det verkar vara problem hos SAS när det gäller DUS.
Har någon annan sett detta?

Toppen