Tack för felrapporten! Jag använder sajten för att labba med en massa ny teknik och miljön verkar inte helt stabil. "Ominstallerade" webbservern och nu verkar det flyta. Skrik bara till om det strular.
Tack för felrapporten! Jag använder sajten för att labba med en massa ny teknik och miljön verkar inte helt stabil. "Ominstallerade" webbservern och nu verkar det flyta. Skrik bara till om det strular.
Tack för rapporten. Verkar ha löst sig av sig självt. Är på resa men ska försöka felsöka nästa gång det inträffar.Samma probelm igen @LSH
Alltså jag måste säga att den här grejen underlättar mitt liv väldigt mycket, stort tack! Är det något jag kan göra för att tacka?Så, då har jag hämtat data för alla långdistansflyg närmaste 11 månaderna. Finns 2200 businesstolar fördelade på 967 flygningar. Tillgången ser väldigt olika ut för de olika destinationerna men totalen är nog högre än jag hade gissat på.
När datainsamlingen snurrat ett tag kommer vi få detaljerad statistik på hur mycket som släpps och när.
Har inte byggt någon sökfunktion men däremot en enkel sida som listar tillgängliga flighter rakt upp och ner. SAS business award availability - Travelhacks
Har för mig det funnits en donera knapp tidigare.Alltså jag måste säga att den här grejen underlättar mitt liv väldigt mycket, stort tack! Är det något jag kan göra för att tacka?
Japp men inte nu längre :/Har för mig det funnits en donera knapp tidigare.
Tack för alla hejarop!Alltså jag måste säga att den här grejen underlättar mitt liv väldigt mycket, stort tack!
Nej, har inte funnits och kommer förmodligen aldrig att finnas. Resonemang runt detta finns under länken FAQ.Har för mig det funnits en donera knapp tidigare.