Senaste nytt

US Airways Dividend Miles Buy miles kampanj tråd

Fyllde på med 20.000. Hade inte riktigt utrymmet att maxa denna gång. Då har jag 192.800 miles på kontot efter att nyligen ha bränt 110.000 på en Australienresa i F.

Hei! Noen som har kreative forslag til reiserute i F til Tokyo? Ville gjerne hatt en stopover i HKG.

Välkommen till BusinessClass.se, Capgras!

Du kan ta max 4 segments per riktning totalt 8 segments.

T ex

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Ett alternativ är flyga med ANA och ha Tokyo som stopover och Hong Kong som destination.

Någon som har lust att göra en "Gift" deal?
Fick erbjudande idag från US "Limited time offer: Get up to a 50% Bonus!*
Share miles between July 1 and July 31 2012 and your friend or family member will get up to 50% MORE"

Kommer säkert snart igen, brukar i regel ha en kampanj per månad, gift, share eller buy. Här är en sammanställning som nu inte är helt up to date (scrolla ner lite )100% buy bonus 1 - 31 December (capped at 40k) - Page 6 - FlyerTalk Forums

Ingen begränsning på hur mkt du får köpa per år

Låter bra... tänkte köpa mig en 100K vid nästa tillfälle så jag har 120k och således kan göra en F-award resa.
Det går bra att boka 2-3 dagar innan avfärd va? Det är inget krav vid Award resor att de måste bokas 14 dagar i förväg tex? Detta då LH släpper sina Award platser sent.

Ett annat problem är ju också..
I och med att LH och LX släpper sina platser sent, detta gör ju att det är svårt att få F på hemresan, såvida man inte gör en kort resa på cirka 5-6 dagar typ.

Låter bra... tänkte köpa mig en 100K vid nästa tillfälle så jag har 120k och således kan göra en F-award resa.
Det går bra att boka 2-3 dagar innan avfärd va? Det är inget krav vid Award resor att de måste bokas 14 dagar i förväg tex? Detta då LH släpper sina Award platser sent.

Ett annat problem är ju också..
I och med att LH och LX släpper sina platser sent, detta gör ju att det är svårt att få F på hemresan, såvida man inte gör en kort resa på cirka 5-6 dagar typ.
Svar till de flesta av dina frågor kan du hitta i guiden: Jämförelse mellan bmi Diamond Club och US Airways Dividend Miles

Toppen