Dr. Miles
Expert
Finns det generellt sett lika många bonusplatser till förfogande mellan United och US Airways? Om exempelvis United har platser till ARN-FRA-BKK med Thai i C klass så har också US Airways det?
Generellt, ja men ingen garanti.
Finns det generellt sett lika många bonusplatser till förfogande mellan United och US Airways? Om exempelvis United har platser till ARN-FRA-BKK med Thai i C klass så har också US Airways det?
Lite OT men 2:an:Ska resa ARN-(I)-CDG-(F)-BKK-(F)-SYD på fredag och efter att läst om CDG är jag lite fundersam hur det fungerar prakiskt.
1. Checkas mitt bagage hela vägen från ARN-SYD? (UA, TG och SK använder olika bokningssystem)
2. Hur tar jag mig från Gate till *A First Class lounge?
Ska resa ARN-(I)-CDG-(F)-BKK-(F)-SYD på fredag och efter att läst om CDG är jag lite fundersam hur det fungerar prakiskt.
1. Checkas mitt bagage hela vägen från ARN-SYD? (UA, TG och SK använder olika bokningssystem)
2. Hur tar jag mig från Gate till *A First Class lounge?
Lite OT men 2:an:
Star Alliance lounge Paris - Star Alliance
En fråga angående award-bokning; om jag har ett konto i min fars namn med 200k miles i, kan jag då göra en bokning för två andra personer (mig själv och min flickvän) med min fars miles?
Det ska gå bra att boka åt andra.En fråga angående award-bokning; om jag har ett konto i min fars namn med 200k miles i, kan jag då göra en bokning för två andra personer (mig själv och min flickvän) med min fars miles?