Senaste nytt

US Airways Dividend Miles bonusresa tråd (Star Alliance)

staff

Medlem
Nu fortsatter jag off topic trots Dr. Miles forsok att flytta diskussionen till Lifemiles-traden (sorry), men som kristofergustafsson skriver sa kan man naturligtvis lata sina nara och kara kopa biljetter till en genom Lifemiles.

Personligen sa foredrar jag oavsett att ha ett gang miles hos Lifemiles, USDM och Alaska Airlines for att sprida bade mojligheter och risker. Horde t.ex. rykten om att Lifemiles kommer att oka priset pa Buy Miles i Augusti/September.
 

ACervin

Medlem
Observera att det finns årlig köpkvot 150.000 miles per år (+ share?) hos LifeMiles.
Visserligen går det att boka som Miles + Cash men det kanske inte räcker för 3-4 t/r mellan Australien - Europa.

För att fortsätta off topic. Tack för tipset. Ja rent logiskt borde jag köpa Lifemiles nu, men hur mycket pengar kan man binda upp i poäng? Hur mycket som helst blir väl svaret här kan jag tänka.;)
 

jumbooze

Medlem
Arrrggghhhhh,

Ursäkta avyttringen, jag har nu blivit nedgraderad av Asiana i F->C igen (andra gången för er nya besökare), dvs, jag ser att man har flyttat om bland planen så min ICN-NRT i F är inte längre i F när jag tittar på USDM utan i I, man flyger inte längre med 3 klass-plan.
Jag valde ju medvetet ett stopp i ICN så att jag kunde ta OZ102 som hade ny F-kabin.

Så nu när USDM inte längre är *A vad har jag för options?

(jag har pdf-print på rutten med O klass utskriven men har inte hört något från USDM om att nedgraderingen, denna gången heller.... förutom att nu står det I inte O)
 
Last edited:
Arrrggghhhhh,

Ursäkta avyttringen, jag har nu blivit nedgraderad av Asiana i F->C igen (andra gången för er nya besökare), dvs, jag ser att man har flyttat om bland planen så min ICN-NRT i F är inte längre i F när jag tittar på USDM utan i I, man flyger inte längre med 3 klass-plan.
Jag valde ju medvetet ett stopp i ICN så att jag kunde ta OZ102 som hade ny F-kabin.

Så nu när USDM inte längre är *A vad har jag för options?

(jag har pdf-print på rutten med O klass utskriven men har inte hört något från USDM om att nedgraderingen, denna gången heller.... förutom att nu står det I inte O)

Ogilla! Asiana er tydeligvis ikke noget for dig.... :(

Flyver JAL med F på den strækning? Tænker du har et udemærket udgangspunkt til forhandling.
 
Toppen