Stefan62
Medlem
Nu har jag ringt US Airways för första gången och gjort en bokning som är "on-hold" i 72 timmar.
Innan jag ringde har jag kollat tillgänglighet via awardtravelr.com, awardnexus.com, lifemiles och ana.
Tillgängligheten var god, men när jag ringer till USDM, (såväl svenska numret som US-numret), så säger agenten de är inte tillgängliga för Dividend miles och de flighter och datum jag siktat in mig på går inte att boka. Agenten hittar närliggande datum, men med långa upphåll - dels en övernattning i Zurich på utresan och sedan en hel dag i Amsterdam på hemresan.
Rutten blev så här: ARN-ZRH-FRA-DXB-FRA-AMS-ARN (LX-LX-LH-LH-LH-SK)
Business-class för 60 000 USDM-miles och 160 USD i skatter och avgifter.
Är det någon idé att ringa igen eller kommer en annan agent se samma resultat?
Innan jag ringde har jag kollat tillgänglighet via awardtravelr.com, awardnexus.com, lifemiles och ana.
Tillgängligheten var god, men när jag ringer till USDM, (såväl svenska numret som US-numret), så säger agenten de är inte tillgängliga för Dividend miles och de flighter och datum jag siktat in mig på går inte att boka. Agenten hittar närliggande datum, men med långa upphåll - dels en övernattning i Zurich på utresan och sedan en hel dag i Amsterdam på hemresan.
Rutten blev så här: ARN-ZRH-FRA-DXB-FRA-AMS-ARN (LX-LX-LH-LH-LH-SK)
Business-class för 60 000 USDM-miles och 160 USD i skatter och avgifter.
Är det någon idé att ringa igen eller kommer en annan agent se samma resultat?