Vad får du om du tittar på checkmytrip?
Jag ringde US Thai numret och fick prata med någon som såg mina bokningar och kunde placera mig på önskade säten även fast jag inte hade någon bokningsreferens, de hittade det på efternamnet samt vilken flight och dag jag skulle åka.
Bra tips, provade ringa Thai USA 1-800-426-5204 men de har inte öppnat ännu.
Checkmytrip:
8104 - We are unable to find this confirmation number. Please validate your entry and try again or contact us for further information. (8104)
edit no 2: provade det andra bokningsref på checkmytrip och fick fram resan!
Så där ser det ut för mig också, dock har jag flygbolag inlagda som jag tagit bort vid ändring till att flyga NH istället.
Ett tips är dock att du tar bort dina bokningsnummer så inte alla ser dom.
Man behöver amadeus bokningskoden.
Den tror jag inte står då man loggar in hos US airways men man får den per telefon om man ringer tillbaka till USDM agenten.
Air China och någon till har inte amadeus boknings systemet.
Så där ser det ut för mig också, dock har jag flygbolag inlagda som jag tagit bort vid ändring till att flyga NH istället.
Ett tips är dock att du tar bort dina bokningsnummer så inte alla ser dom.
Det löste sig till slut, och har bra seating på alla flighter förutom på FRA BKK då jag sitter på 1F som var den enda stolen ledig. Hade hellre suttit ensam... Lyxproblem, men har man betalat en fjärdedel av ordinarie biljettpris så får man vara kräsen.
Hade samma "problem" men dagen efter hittade agenten en bokningsref på OZ. Den referensen funkade dock på alla flighter utom NH via LHs hemsida.
Har dock inte löst platserna på NH än dock.... Aja är ju 10 månader kvar till take-off så hinner nog ringa dem.
Kanske OT men är det någon som vet vad de upptagna stolarna beror på? Är de redan tagna av någon annan eller kan de vara blockerade av något slag? Gällde i detta fall TG A380 i november.