Går det fortfarande att boka F klass? Eller är den möjligheten stängd?!
Hur är det med möjligheterna att boka Lufthansa C? Jag har hört blandade besked om detta; en del säger att det fortfarande går, andra inte. Någon som har någon erfarenhet?
Hur är det med möjligheterna att boka Lufthansa C? Jag har hört blandade besked om detta; en del säger att det fortfarande går, andra inte. Någon som har någon erfarenhet?
Nej, inte bara i First class. Det går ibland inte att boka feeder flight (t ex Stockholm/Göteborg - Frankfurt/München) även om det syns på olika sökverktyg (t ex ANA, Aeroplan, ExpertFlyer etc).Det är väl i huvudsak F som är begränsat, eller...?
Nej, inte bara i First class. Det går ibland inte att boka feeder flight (t ex Stockholm/Göteborg - Frankfurt/München) även om det syns på olika sökverktyg (t ex ANA, Aeroplan, ExpertFlyer etc).
Jag lyckades inte boka några LH-C-biljetter för några veckor sedan (intra-europa, t.ex. Stockholm-Paris eller Stockholm-Frankfurt).
Den här artikeln har en hel del information:
Diagnosing a Problem: Booking Lufthansa Award Space with US Airways Dividend Miles - Live and Let's Fly