Senaste nytt

Uppgradering till Business Class för SAS Eurobonus poäng

Lyckas inte ta en skärmdump på bilden i appen. Nej, det står inte ToR ser jag, den är registrerad på samma datum som utresan. Däremot ansökte jag om uppgradering även på hemresan och fick den genomförd men förmodligen har de missat att debitera denna uppgradering.

Begärde via formulär uppgradering från Plus till Business både UT och Hem tor NYC. Fick igår besked att jag blivit uppgraderad imorgon på utresan såg att 25 000 p är dragna. Men inget besked om hemresan. Fråga kommer det besked om hemresan som nu 24 h före (Söndag)?

Begärde via formulär uppgradering från Plus till Business både UT och Hem tor NYC. Fick igår besked att jag blivit uppgraderad imorgon på utresan såg att 25 000 p är dragna. Men inget besked om hemresan. Fråga kommer det besked om hemresan som nu 24 h före (Söndag)?

Ja, du kommer att få besked senast 24 h före. (Senaste gången fick jag besked 36 h före)

Väcker liv i en gammal tråd. Har lagt in en uppgradering åt dottern på SAS med mina poäng. Vad är det tidigaste innan avgång de börjar uppgradera från Go till Plus? Själv befinner jag mig i luften på Swiss när hennes plan går.

Väcker liv i en gammal tråd. Har lagt in en uppgradering åt dottern på SAS med mina poäng. Vad är det tidigaste innan avgång de börjar uppgradera från Go till Plus? Själv befinner jag mig i luften på Swiss när hennes plan går.

48 timmar innan har jag fått besked som tidigast.

48 timmar innan för fem personer från economy till business från CPH till EWR. Resan går i morgon kväll med LN-RKP vilket i sig bli intressant.

Toppen