Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har VAA-HEL-CPH med Blue1 som flyger men flygnummer SKXXXX, kommer in på optiontown med det står att "Optiontown is not possible", så NEJ, det går tydligen inte. Se till att du har KF som flygnummer

Någon med rätt verktyg som kan säga om det på SK945 imorgon den 25/9 ser ut som att man kan få en uppgradering för poäng? Tom någon som kan se i seat map vilka platser som man lyckas ta om det går att uppgradera för poäng? (vi är 4 stycker som jag tänker försöka uppgradera till business för poäng.)

Någon med rätt verktyg som kan säga om det på SK945 imorgon den 25/9 ser ut som att man kan få en uppgradering för poäng? Tom någon som kan se i seat map vilka platser som man lyckas ta om det går att uppgradera för poäng? (vi är 4 stycker som jag tänker försöka uppgradera till business för poäng.)

Det ser ut så här på ExpertFlyer.
Departing 12/09/25 - Tuesday

SK945
ARN 12/09/25 10:15
ORD 12/09/25 12:20

A0 C3 D3 J3 Z0 R0 Y9 S9 B0 E9 M9 H9 Q9 V0 W0 U0 K0 L0 T0 G9 N0

Det innebär att det finns minst 9 platser i Economy och minst 9 platser i Economy Extra.
3 Business class platser är tillgängliga.

Någon som vet om man "måste" uppgradera båda vägarna samtidigt eller kan man uppgradera ena vägen tex idag och sedan gå in på OT om 2 månader å uppgradera returen??

Kan någon vänlig själ med tillgång ta en titt på tillgången på SK945 20121103? Efter en titt i Amadeus så ser Economy helt full ut så överväger att köra Optiontown på denna. Är likaså nyfiken över returen SK904 20121108. Ha en trevlig helg alla!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen