Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur vet man vilken klass man sitter i? Vad innebär alla olika klasser? G, W, Z, M, o s v? Jag har bokat ARN-ORD för fyra personer via en resebyrå på nätet och när jag anger mitt SAS-reservationsnummer säger webbplatsen att den just nu inte kan kontakta flygbolaget.

Hur vet man vilken klass man sitter i? Vad innebär alla olika klasser? G, W, Z, M, o s v? Jag har bokat ARN-ORD för fyra personer via en resebyrå på nätet och när jag anger mitt SAS-reservationsnummer säger webbplatsen att den just nu inte kan kontakta flygbolaget.
Hej, för Optiontown behöver du inte oroa dig om de olika klasserna, man kan försöka med OT oavsett ursprungsklass.
Kan du komma åt din bokning hos sas direkt? http://www.sas.se/Misc/Services/Mina-bokningar/

Mina herrar, ber om ursäkt för denna felstavning och minst sagt grova förolämpning:) Då jag blåste 20000 EB points och inte Pandions... För ni är väl fortfarande bara en skara om ca 1500 :cool:

Cheers

Mina herrar, ber om ursäkt för denna felstavning och minst sagt grova förolämpning:) Då jag blåste 20000 EB points och inte Pandions... För ni är väl fortfarande bara en skara om ca 1500 :cool:

Cheers

vi må bara vara ca 1500 men vi är ju värda så mycket mer i poäng också :)
Minst 300k / pandion s oss ihopslaget blir det ju ngr jorden runt resor el så :)

Har lagt in en begäran om uppgradering till C på Air Baltic RIX-CPH i början av oktober. Vore kul att testa C på Dash 8!

Bara för att fullfölja, så fick jag meddelandet på fredag att jag flyger C ARN-EWR imorgon måndag. Av någon anledning kunde jag inte boka sittplats, men ringde SAS och kollade att mina API var i ordning och så fick jag 1A. Så kom och säg hej om ni är på samma flyg :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen