Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick reda på att GOT-CPH på tisdag är uppgraderad till Plus, men nästa flight CPH-EWR är fortfarande pending.

Bör jag inte kunna välja plats på första flighten iom uppgraderingen? Försökte via SAS:s sida men det var inte möjligt alls. Via appen hittade jag inget alls. Har bara fått meddelande från OT och ingen ny biljett utfärdad från SAS (än).
Jo du borde kunna välja plats på Got-cph. Men tänk på att plus kan vara längst bak i planet där istället, om du åker propellersnurran

Jo du borde kunna välja plats på Got-cph. Men tänk på att plus kan vara längst bak i planet där istället, om du åker propellersnurran
SK443 (Canadair Regional Jet 900) så det ska väl inte vara propellerplanet? När jag loggar in på nätet så står det Go, men 2 väskor. I appen står det Plus. Hittar dock ingenstans vart jag kan välja plats.

SK443 (Canadair Regional Jet 900) så det ska väl inte vara propellerplanet? När jag loggar in på nätet så står det Go, men 2 väskor. I appen står det Plus. Hittar dock ingenstans vart jag kan välja plats.
Du får nog ringa och ordna plats. Tror inte att systemen stödjer detta.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen