Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

011430121

Medlem
Vi är 3 personer som fick OT från ORD-ARN med SK946 på lördag, själv fick jag 1A och vi hade GO dessförinnan vill minnas att vi betalade runt 3800:- per person.
Minns inte när vi Signade upp men säkert 5 månader sedan.
 

Brandten

Medlem
OT ringde precis och frågade om de skulle lägga in mig för option på SAS Plus om Business inte var tillgänglig på SK936 12/1. Konstigt att de ringer tycker jag... Nästan som att de kommer neka mig uppgrade till business för att erbjuda plus istället.

Vet inte om det är värt 210 euro i gamla kabinen men räknar med att jag får svaret här snart. :)
 
Last edited:

Najk

Medlem
OT ringde precis och frågade om de skulle lägga in mig för option på SAS Plus om Business inte var tillgänglig på SK936 12/1. Konstigt att de ringer tycker jag... Nästan som att de kommer neka mig uppgrade till business för att erbjuda plus istället.

Vet inte om det är värt 210 euro i gamla kabinen men räknar med att jag får svaret här snart. :)
Den gången de ringde mig och erbjöd Plus hade jag bara lagt in till Business. Jag tackade nej, blev nekad business och uppgraderade till slut med poäng. Beroende på hur många poäng du har/ är beredd att lägga så kan det vara värt med OT. Jag kör hellre en OT till Plus och försöker med poäng till Business än åker i Eco... Speciellt i en så lång flight
 

palmen

Moderator
OT ringde precis och frågade om de skulle lägga in mig för option på SAS Plus om Business inte var tillgänglig på SK936 12/1. Konstigt att de ringer tycker jag... Nästan som att de kommer neka mig uppgrade till business för att erbjuda plus istället.

Vet inte om det är värt 210 euro i gamla kabinen men räknar med att jag får svaret här snart. :)
Det beror på, lite mer poäng, bättre mat och gratis dryck samt bättre stol på en nattflygning. Personligen skulle jag inte ta det som Diamond om jag har nödutgång eller första raden, då har jag redan dryck och bra benutrymme och mat kan jag äta innan om inte annat.
 
Vet inte om det är värt 210 euro i gamla kabinen men räknar med att jag får svaret här snart.
Jag är fortfarande i valet och kvalet om det är värt nästan 5500 för OT från go till business i nya kabinen. Är ju långt, Köpenhamn - Tokyo, å andra sidan har jag just nu rad 30, vilket väl är de ekonomiplatser med bäst benutrymme.
 

Crille81

Medlem
Jag är fortfarande i valet och kvalet om det är värt nästan 5500 för OT från go till business i nya kabinen. Är ju långt, Köpenhamn - Tokyo, å andra sidan har jag just nu rad 30, vilket väl är de ekonomiplatser med bäst benutrymme.

Är det längst fram i Go med den nya kabinen så är benutrymmet riktigt bra. Ca. 1m tippar jag på.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen