Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kollar på vad det skulle kosta att använda OT från Go till Business på Köpenhamn - Tokyo. De skall ha drygt 550€. Är inte detta extremt mycket?
 

Brandten

Medlem
4900kr med OT på SFO-CPH 12/1. Funderar på att lägga in request för mig och fruBrandten men, kan det hända att bara en av oss får upgrade? Båda ligger på samma bokning men som jag förstår på OT så lägger man en request per person?
 

henke12

Medlem
4900kr med OT på SFO-CPH 12/1. Funderar på att lägga in request för mig och fruBrandten men, kan det hända att bara en av oss får upgrade? Båda ligger på samma bokning men som jag förstår på OT så lägger man en request per person?


Det gäller för alla personer i bokningen!
Kör bara kör! :)
 
4900kr med OT på SFO-CPH 12/1. Funderar på att lägga in request för mig och fruBrandten men, kan det hända att bara en av oss får upgrade? Båda ligger på samma bokning men som jag förstår på OT så lägger man en request per person?
Når det er samme booking så blir enten begge oppgradert, eller ingen.
 
Har har försökt läsa på OT hemsida men hittar inte på deras mobilvariant. Jag har en Tokyo resa om några veckor. Säg att jag ansöker om OT och sen så inser jag att jag måste vaska biljetten. Vad händer med OT om
1) jag inser det mer än 72 timmar innan, dvs jag har inte fått besked av OT ännu.

2) jag inser det mindre än 72 timmar innan och har fått igenom en OT till business.

Kan jag i något fall, eller i båda, avbryta min OT och gå pengarna tillbaka?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen