Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

Najk

Medlem
Jag är fortfarande i valet och kvalet om det är värt nästan 5500 för OT från go till business i nya kabinen. Är ju långt, Köpenhamn - Tokyo, å andra sidan har jag just nu rad 30, vilket väl är de ekonomiplatser med bäst benutrymme.

Businessclass är ju alltid trevligt :)
Men missar du OT så kan du ju glädja dig med att du har den bästa platsen i Go :)
 
Vad hände med OT om jag måste avboka min resa då det inte går att avboka OT?
Försvinner det per automatik och återbetalas till fullo?
Jag har en rea biljett till PVG i november som jag inte kanske kan åka på och skiter i de 3000:- som knappast SAS återbetalar men 9000:- i optiontown är surare.

Jag antar att din OT ännu inte gått igenom? Isåfall bör du kunna få tillbaka dina pengar från OT. Kontakta dem innan du avbokar och dubbelkolla hur du ska göra.

Men som jag resonerar så har du ingen bokning, därmed kan inte OT gå igenom och därmed får du tillbaka dina pengar.
@JohnnyWilde Hur gick det med denna? Kontaktade du och fick svar från OT?
 

Canadien

Medlem
Fick mail från SAS nu erbjudandes uppgraderig till Business på SK946 på Torsdag, länken går till OT, som jag redan ansökt om för 3v sedan, dessutom har denna flight varit nollad i C mer än 2v.

Man ska då m a o inte lägga någon vidare vikt i om dessa mail kommer eller inte i jakten på röda trådar om OT:s chanser att gå igenom.
 

Brandten

Medlem
Precis, det borde innebära att ni fått platser i Plus.
NU kom mailet att vi är uppgraderad till Plus. Kan inte låta bli att tänka att om jag INTE tackat ja till optionen Plus utan bara var intresserad av Business så hade den gått igenom till Business. Menmen, bränner väl lite mer poäng vid gaten då om det är möjligt.
 

AABack2ARN

Medlem
Vi pratar om SK936 12JAN? Då borde det finnas bra möjligheter med uppgradering via poäng. Just nu är bokningsläget C9 D9 ZC RL JC Y9 S9 BC PC AC E9 M9 H9 Q9 VC WC UC KC LC TC OC G9 N9 och gott om valbara platser i (gamla) C-kabinen. 24 icke-valda platser, 8 blockade och resternade 20 platser valda. Lycka till!
 
Skall precis lägga in för uppgradering, och där står att man tar VISA, MC och AMEX. Däremot så finns bara de två förstnämnda att välja på. Tar OT inte AMEX, eller är det bara jag som har otur?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen