Bra poäng, vore intressant att veta hur en sådan situation skulle utspela sig.Om det är den klass som ger lägst intjäning innebär det att OT från Plus Flex till Business inte ger fler poäng alls...
Förstå mig rätt, i mitt fall är det också kombinationen. Inget snack om saken.Nja säg inte det. Det är nog komibinationen - men i mitt fall lutar det åt poängen.
Gick in i dag och noterade samma, sjukt irriterande. Är helt grön på det här så jag skulle ju ha slagit till första gången jag var inne. 13500 per person är tveksamt om jag vill chansa på.Dum fråga kanske...men ser att uppgradering ARN-HKG har studsat upp från ca 350 till drygt 500 bara på någon dag(!). Finns det någon möjlighet att det priset kan falla lika snabbt som det steg, eller är det att hoppas på för mycket?
Jo, om OT skulle gå i konkurs så kan det ju bli trögt att få tillbaka sina pengar. Man betalar ju hela beloppet nu, för att senare få tillbaka pengarna ifall OT inte går igenom.Du riskar ju fortfarande inte mer in själva anmälningsavgiften....
Jo, om OT skulle gå i konkurs så kan det ju bli trögt att få tillbaka sina pengar. Man betalar ju hela beloppet nu, för att senare få tillbaka pengarna ifall OT inte går igenom.