Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen lycka på sistone med OT, har i år begärt 11st varar en lounghaul, den gick igenom och 5st norden/europa har gått igenom men nu har jag fått nej på 4st i rad :(
Är Diamond och har haft som mönster på dessa att boka i god tid och nästan omedelbart efteråt begära en OT.

Ska flyga cph-nrt. Efter att ha skummat igenom hela tråden så verkar det vara väldigt hög andel som fått avslag på just den sträckan CPH-NRT. Är det fortfarande så? Har det varit fullt i C när ni fått avslag?

Jag fick avslag både på OT och uppgradering för poäng i förväg tidigare i år. Väl i incheckningen var det inga problem. Ombord var det sedan halvfullt, inga i den bakre C-kabinen t.ex.... Vet inte hur de tänker alltid, men misstänker att de inte hade lastat fullt med mat i C.

Då har man fått sin första lyckade upgrade. Blev till plus på Got-AGP =)

Har testat optiontown innan men då åkt på "accepted subject to availability" på Cph-nrt. Den gången var det fullt enligt gaten så blev ingen upgrade.

Sökt lite men hittar inte: Om jag uppgraderar till Plus via OT på ARN-HKG, hamnar jag i B, P, E, M, H (6000p) eller Z, Y, S (9000p)?
Jag vet att Z är business saver men klistrade direkt från SAS hemsida.

Sökt lite men hittar inte: Om jag uppgraderar till Plus via OT på ARN-HKG, hamnar jag i B, P, E, M, H (6000p) eller Z, Y, S (9000p)?
Jag vet att Z är business saver men klistrade direkt från SAS hemsida.
Uppgradering med OT har alltid gjort att jag hamnat i B (Plus) eller Z (Business) på långflighterna. Har du alltså betalt för Go Flex (H/M/E) och OT:ar upp till Plus (B) blir det inte mer poäng, bara bättre kabin.

Struntade i OT på väg till New York från Köpenhamn förra veckan, men blev uppgraderad till nya plus. Ansökte om business hem på tisdag och fick igår besked att jag flyger business New York - Stockholm.
Kan man se om SK 904 på tisdag har nya kabinen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen