Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag satt just och bokade lite biljetter inom europa och tänkte uppgradera med optiontown.

Kostnadsskillnaden att uppgradera en ungdomsbiljett via optiontown mot att köpa plus direkt var cirka 200 SEK.

I vissa fall är säkert optiontown väldigt prisvärt, men det verkar som att inte så alltid är fallet.
 

crown

Medlem
@crazy voyager i något fall har jag stött på att det varit billigare att köpa plus direkt mot att köpa go och uppgradera, har gällt då GOT-CPH-TXL. Så japp, det gäller att tänka till innan man köper.
 
J

JPMorgan

Guest
Jag börjar tro att de har en övre kvot som jag nått nu. Har uppgraderat rätt rejält under året men nu är det omöjligt. Ytterligare en bokning som torskade idag också...

Låter inte rimligt att det skulle finnas en gräns. För att stilla min nyfikenhet hur många lyckade har du?
 

090034208

Medlem
Uppgraderad 5 personer på ARN-CPH 21AUG SK1409 från VipGo (V) till Z. Inget mejl från SAS ännu, endast från OT, ca 72 timmar före avgång
 
Hur gör jag för att få mina poäng för business (Cc) på min resa? Jag kan inte använda efterregistrera poäng på SAS hemsida då den tjänsten anser att jag redan fått mina poäng (Economy)? Måste man ringa?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen