Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyckad OT-uppgradering SAS GO -> SAS Plus, Arlanda till Barcelona på tisdag. 40€ per person. 2/2 för mig på OT just nu. Får se om hemresan veckan därpå också går igenom.
 

GOTATH

Medlem
Fick igenom GOT-ATH nu på tisdag för 43€. Fick beskedet redan i lördags förmiddag. Bara lyckade uppgraderingar för mig inom Europa :) Flighten verkar vara knökfull med bara två platser kvar i Full Flex. Bokad som Vip Go och är EBD för att lägga till i spekulationerna om hur OT fungerar. Då jag kollade på Expertflyer var i princip alla platser blockade, inte upptagna...
 
Ser ut som att Go -> Business EWR - ARN på onsdag har gått igenom. Har inte fått något email från OptionTown än men kollar man requestnummer så står det att upgrade till Business är gjord.

Möjligheten att välja seat på SAS har försvunnit, så det får väl vänta till checkin.

Nu får man hoppas att det inte blir något strul någonstans, så man får testa business i nya kabinen.
 

Agö

Medlem
Ser ut som att Go -> Business EWR - ARN på onsdag har gått igenom. Har inte fått något email från OptionTown än men kollar man requestnummer så står det att upgrade till Business är gjord.

Möjligheten att välja seat på SAS har försvunnit, så det får väl vänta till checkin.

Nu får man hoppas att det inte blir något strul någonstans, så man får testa business i nya kabinen.
Ring till SAS och välj plats!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen