Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej alla,

Lyckades få igenom uppgradering till Plus, för min mig och min bror, på onsdagens flight AGP-ARN.
När jag försöker checka in nu så står det "internet check-in not possible - Please contact manual check-in desk at the airport"

Vi är intresserade av att checka in asap i och med att vi vill ha platserna längst fram (bättre benutrymme etc) Hur checkar jag in på smidigaste sättet utan att behöva ta mig till AGP? Går det att fixa på något annat sätt?

Tack på förhand!

Testa att ringa SAS. Ni har ju en plus biljett nu och de borde kunna seata er om inte flygplatsen tagit över flighten redan, vet inte när cut-off tiden är för det.

Tack, @pswe för snabbt svar. Ringde och fixade det. En annan fråga, när man uppgraderar med OT till PLUS, ingår 2x23kg bagage då eller är det fortfarande 1x23kg?

En annan fråga, när man uppgraderar med OT till PLUS, ingår 2x23kg bagage då eller är det fortfarande 1x23kg?
Biljetten blir omskriven till en ny biljett som ser ut som en helt vanlig plus biljett för de som checkar in etc. Med andra ord, mer baggage, fast track och lounge för er, enjoy! (det är med andra ord en rätt bra affär att uppgradera om man reser med packning och inte har EBG/EBD)

Skönt att höra. I samtalet med SAS customer service så sade de i telefonen att med OT så uppgraderar du enbart "komforten" och ingenting annat, därav så ingår endast 1x23kg.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen