Det vi sett på sistone med SAS kampanjer och jättebilliga fares, är skyhöga avgifter för potentiell OT-uppgradering. Rätta mig gärna om jag har fel, men jag tror detta är första gången vi sett en koppling mellan biljettpris och uppgraderingskostnad.Har läst ett tiotal sidor bakåt. Inte hittat svaret på frågan även om jag kan gissa mig till det men. Det finns inget prognostiskt värde i billiga priser? Halvfulla plan? etc utan det verkar handla om faktorer man kanske inte ser?
Verkar nämligen som att vissa haft riktiga guldlägen men inte fått och vice versa.
Vad brukar OT kosta? Jag bokade Arlanda-Washington i höst för 2999:- och OT-uppgradering till plus kostar 172 euro enkel väg.Det vi sett på sistone med SAS kampanjer och jättebilliga fares, är skyhöga avgifter för potentiell OT-uppgradering. Rätta mig gärna om jag har fel, men jag tror detta är första gången vi sett en koppling mellan biljettpris och uppgraderingskostnad.
Hej!Vad brukar OT kosta? Jag bokade Arlanda-Washington i höst för 2999:- och OT-uppgradering till plus kostar 172 euro enkel väg.